FFD – EXODUS | Adriana Goilav

“Colectia EXODUS semnată de designerul Adriana Goilav propune un loc de tranziție, un loc al plecării și al venirii, aeroportul devenind metaforă a acestui spațiu simbolic al universului creatiilor acestei colecții. EXODUS e o zonă a reflecției, a ceea ce se vede și nu se vede. Hainele create devin un joc de cuvinte, un puzzle al întălnirilor!

…Exod – loc de tranziție – venire – plecare – plecare – venire; geometria liniei – haina exodului – haina întoarcerii; linii paralele – drumuri paralele – liman sau doar exod. Trecere – de la formă la stare…și jocul începe.”

Descrierea rapidă a acestei colecții se aude în fața noastră. De câte ori ai fost într-un aeroport? La noi, de cele mai multe ori, e liniște. Lumea așteaptă nerăbdătoare avionul spre Londra sau Barcelona, Budapesta… Când ajungi însă la destinație, lucrurile stau altfel. Acesta e aeroportul de care vorbim, un loc în care lumea vine pentru a pleca si pleacă pentru a se întoarce. Când piesa prezentării a început, undeva pe la ora 20:33 toată lumea a tăcut. Toată agitația dispare iar noi rămânem pe loc, în timp ce fetele vin și pleacă. Colecția a fost una curată, nu aveai ce să adaugi sau să scoți. Personal nu mi-a plăcut alegerea pantofilor, la fel cum nu îmi place în nicio prezentare în care pantofii nu sunt la fel, sau măcar din același film. Hainele prezentate au fost simple, le fel si look-ul fetelor. Mi-a plăcut în special părul strâns la spate și cele câteva piese cu coadă sau inserții transparente pe spate.

Creatiile Adrianei Goilav pot fi găsite în magazinul de designer “A for A”, un magazin special care propune semnături unicate.

Seara s-a încheiat într-un mod foarte plăcut, am luat cina la Max, cu Gabriela de la Sweet Paprika, designeri din Chișinău (Evgheni Hudorojcov) și lumea din organizare. Mâncarea a fost deosebită. Am stat la povești deasupra unui pahar de vin pană târziu în noapte (era si ziua Gabrielei)! Apoi ne-am retras către camera de hotel pentru a vă scrie rezumatul primei prezentari – Bianca Popp @ Brukenthal / click aici.

Azi urmeaza prezentarea Olimpiei Dobrotă (Muzeul Satului) și a Andrei Papuc (Casa Artelor).